به همیار زندگی خوش آمدید!

همیار زندگی یک سرویس یادگیری آنلاین بر بستر اینترنت با سریعترین راه های دسترسی برای همگان است. امیدواریم که به کمک آموزش‌ها، دوره‌ها، و مطالب ما چیزهای زیادی یاد بگیرید!

این توافقی است بین ما و شما یا شرکتی یا نهادی که شما نمایندهٔ آن هستید، در رابطه با استفادهٔ شما از وبسایت و خدمات همیار زندگی؛ و در هر شرایطی و هر جایی که محتوای وبسایت ما را استفاده یا مرور کنید، یا روی دکمهٔ عضویت یا عضویت و پرداخت می‌زنید، یا از طریق حساب خود به محتوای خریدنی دسترسی پیدا کنید، این توافق قابل اجرا و نافذ خواهد بود.

این بخش دربارهٔ قراردادی است که با استفاده از وبسایت همیار زندگی، با ما می‌بندید. معنی  برخی از کلمات کلیدی  را در انتهای این متن توضیح داده‌ایم.

قوانین کلی

  1. شما باید دست‌کم ۱۳ سال سن داشته باشید تا وارد وبسایت همیار زندگی شوید. ما عامدانه اطلاعاتی از افراد ۱۳ ساله یا کمتر جمع نمی‌کنیم. برای باز کردن حساب کاربری در وبسایت همیار زندگی نیز باید دست‌کم ۱۸ سال داشته باشید. اگر زیر ۱۸ سال دارید، باید با نظارت یک والد یا قیّم قانونی این کار را بکنید که خودش دست‌کم ۱۸ سال سن داشته باشد، و این فرد بالغ مسئول تمامی فعالیت‌های شما خواهد بود.
  2. اگر نمی‌توانید، یا نمی‌خواهید که این شرایط را بپذیرید، متاسفانه نباید از وبسایت همیار زندگی استفاده کنید.
  3. مالکیت محتوا یا مجوز بهره‌بردای از محتوا، متعلق به ما، یا مدرسان و تولیدکنندگان اصلی محتوا می‌باشد. همچنین حقوق طراحی، ترکیب، و نما و حس وبسایت متعلق به ما است.
  4. کلیهٔ محتوای موجود در همیارزندگی مشمول حقوق مالکیت معنوی و حقوق مؤلف می‌شود.
  5.  شما خیلی وقت‌ها این امکان را دارید که روی مطالب وبسایت ما نظر بدهید. شما مالک حقوق معنوی هر چیزی هستید که در محتوایتان آمده است، اما با قرار دادنش روی وبسایت ما به ما این اجازه (مجوز) را می‌دهید که از آن در وبسایتمان استفاده کنیم. این اجازه شامل اجازهٔ نشر محتوا (یا منتشر نکردن محتوا)، درج آن، ذخیرهٔ آن و یا حذف آن می‌شود. برای مثال، اگر یک نمونه کد در کامنت خود ذکر کنید، ما می‌توانیم آن را بازنشر یا استفاده کنیم.
  6. شما با استفاده از وبسایت ما می‌پذیرید که در این وبسایت از قوانین جامعهٔ ما و قوانین کشور پیروی کنید، و چیزهایی منتشر نکنید که:
    1. مخل استفاده یا برخورداری کاربران دیگر از وبسایت شود؛
    2. نادرست، گمراه‌کننده، فریب‌آمیز، غیرقانونی، مخرب، آزاردهنده، سوء‌استفاده، بدنام‌کننده، وقیحانه، رکیک، یا گستاخانه باشد؛
    3. به حقوق اشخاص دیگر از جمله حریم خصوصی یا حقوق مالکیت معنوی تجاوز کند؛
    4. اطلاعات شخصی افراد دیگر، یا اطلاعات حساس و خاصی را افشا کند؛
    5. حاوی ویروس، جاسوس‌افزار، یا هرگونه بدافزار یا آسیب دیگر باشد؛
    6. حاوی درخواست‌های مالی و تجاری، یا به عبارتی «هرزنامه» باشد؛
    7. خلاف قوانین جرایم رایانه‌ای، و یا خلاف قوانین و موازین جمهوری اسلامی ایران باشد.
  7. ما حق حذف هرگونه محتوای کاربر را به هر دلیلی که به صلاحدید خودمان تشخیص بدهیم، برای خودمان محفوظ نگه می‌داریم. ممکن است پیش از چنین کاری، اخطار یا دلایلی به کاربر ارائه کنیم، اما ملزم به چنین کاری نیستیم و این کار همیشه ممکن نخواهد بود. ما مسئولیتی در قبال هرگونه محتوایی که از سوی دیگران در وبسایت ما منتشر می‌شود نمی‌پذیریم، ولی تمام تلاش خودمان را برای سالم نگه‌داشتن محتوای وبسایت انجام می‌دهیم.
  8. با استفاده از این وبسایت شما موافقت می‌کنید که این کارها را انجام ندهید:

    1. آدرس ایمیل غیرواقعی ارائه بدهید، هویت دیگران را تقلید یا جعل کنید، یا ارتباط خود با دیگران را به شکل نادرستی نشان بدهید؛
    2. سعی کنید از طریق همیار زندگی به سیستم‌های کامپیوتری یا مطالبی دسترسی غیرمجاز پیدا کنید، یا مهندسی معکوس انجام دهید؛
    3. از طریق همیار زندگی یا در وبسایت همیار زندگی دست به جمع‌آوری خودکار اطلاعت بزنید روش‌هایی مثل اسپایدرینگ (spidering)، خواندن صفحه نمایش (screen scraping)، دیتابیس اسکریپینگ (database scraping)، یا جمع‌آوری آدرس ایمیل‌ها، و روش‌های دیگر؛
    4. تلاش برای ایجاد وقفه یا تغییر در عملکرد همیار زندگی به هر شکلی (مثلا از طریق ارسال انبوه پیام‌های ناخواسته یا (flooding) ایجاد بار روی سرورها، یا وارد کردن ویروس، بمب زمانی (time bomb)، اسب تروآ (Trojan horse)، کرم، کنسل‌بات (cancelbot) یا دیگر روش‌های مخرب کامپیوتری و هک کردن؛
    5. استفاده از همیار زندگی یا هر بخشی از محتوای آن به شکلی که نقض قوانین نافذ باشد، حقوق مالکیت معنوی یا حقوق دیگری را از ما یا دیگران نقض کند، یا اینکه فریب‌کارانه، وقیحانه، گستاخانه، گمراه‌کننده، یا توهین‌آمیز باشد؛
    6. استفاده از اسکریپت برای دانلود انبوه محتوا؛
    7. تبلیغ، برندینگ، یا محتوای پروموشن (ترویجی) در وبسایت یا محتوای آن وارد کنید؛
    8. به غیر از مواردی که در این توافقنامه اجازه داده شده، دست به کپی، بازتوزیع، انتقال، یا تغییر یا سوء استفاده از محتوا، داده‌ها، یا کد وبسایت بزنید.
    9. بدون کسب اجازهٔ مکتوب قبلی از ما، سعی کنید از محتوا و خدمات ما برای تماس، ترغیب و وسوسه، و به‌کارگیری مدرسان یا کاربران بالقوه برای انجام کار یا استخدام، یا قرارداد تجاری و کاری نامربوط به ما استفاده کنید.
    10. به هر شیوه‌ای، از جمله ترغیب، فریب، وسوسه، سعی کنید از مدرسان یا کاربران دیگر اطلاعات شخصی کسب و استخراج کنید.

قوانین فروش محصول در همیار زندگی

محصولی با کیفیت تولید کنید، یک بار آن را آپلود کنید و یک عمر از فروش محصول خود کسب درآمد کنید. این مدل تجاری ساده راهی است که همیار زندگی برای کسب درآمد در اختیار فروشندگان خود قرار می دهد.

این طرحی برای ایجاد موقعیت یکسان بین تمامی افرادِ دارای استعداد است.

یک نکته کلیدی در افزایش فروش: اگر می خواهید محصولتان به مرور زمان نیز فروش تصاعدی را به خود اختصاص دهد، راهنمای کامل و دقیقی را برای آن آماده کنید، از خریداران به خوبی پشتیبانی کنید و در سریع ترین زمان ممکن نسخه های به روزرسانی و یا اصلاح شده را در اختیار ایشان قرار دهید.

همچنین نوشتن یک یا چند مقاله مرتبط با دسته بندی های همیار زندگی (روانشناسی،مدیریت،کسب و کار و سبک زندگی) و انتشار آن در سایت برای ایجاد آشنایی افراد با محصول و یا نشان دادن اهمیت تهیه محصول برای افراد یکی از بهترین روش های افزایش فروش محصول می باشد.

ضمن تشکر از شما کاربر محترم جهت انتخاب همیار زندگی برای فروش محصولات خود، توجه شما را به مجموعه قوانین فروشندگان جلب می نماییم:

  1. در همیار زندگی محصولاتی تایید می شوند که یا خود فرد سازنده محصول باشد یا اگر محصول غیر ایرانی است نسخه اورجینال آن را خریداری کرده باشد و خود شخص آن را ترجمه و بومی کرده باشد.
  2. در صورتی که محصولی فقط در همیار زندگی عرضه شود به ازای هر فروش محصول 75٪ مبلغ فروش به مدرس تعلق می گیرد و در صورتی که محصول علاوه بر همیار زندگی یا سایت شخصی مدرس، در سایر مارکت ها نیز عرضه شود 25% از سهم مشارکت مدرس کسر و سهم مدرس از هر فروش ۵۰% خواهد بود.
    • تبصره ۲-۱: در صورتی که مدرس، عرضه محصول در سایر مارکت ها را اعلام نکند و پس از گذشت مدتی این امر برای مدیران مارکت مشخص شود همیار زندگی حق دارد کلیه پرداخت های صورت گرفته به مدرس را اصلاح کند و حق هرگونه اعتراض نسبت به این موضوع از مدرس خاطی سلب می شود.
  3. حداقل مبلغ تسویه حساب با فروشندگان 150.000 تومان است.
    • تبصره ۳-۱: تنها موجودی حاصل از فروش محصول، قابل برداشت است و فروشندگان نمی توانند با شارژ کیف پول خود، موجودی حساب را افزایش داده و درخواست برداشت وجه ارسال کنند. مبالغ شارژ شده به این منظور به هیچ وجه قابل عودت نیست و فروشندگان عزیز می توانند با اعتبار غیرنقدی خود به خرید از مارکت بپردازند.
  4. همیار زندگی در روز پانزدهم هر ماه به درخواست‌های تسویه رسیدگی می‌کند و ظرف مدت ۷۲ ساعت از پایان وقت اداری پانزدهم ماه شمسی مبلغ مورد درخواست به حساب مدرسان واریز خواهد شد.
    • تبصره ۴-۱: درخواست های تسویه حساب می باید حداقل ۲ روز پیش از روزهای تسویه حساب ارسال شده باشند. در غیر این صورت تسویه حساب به اولین مرحله تسویه پس از گذشت این زمان موکول خواهد شد.
  5. مبلغ تسویه حساب ها هیچ گونه سقفی ندارد.
  6. مدت زمان لازم برای تایید محصولات شما به شرطی که کلیه اطلاعات و قوانین مندرج برای درج محصول در مارکت را رعایت کرده باشید، در حدود ۷۲ ساعت کاری است. همچنین در صورت عدم تایید محصول نیز مدیران یا کارشناسان مارکت به صورت تیکت این مورد را به شما اطلاع خواهند داد.
  7. سعی کنید در توضیحات محصول کاملا صادق باشید چون نسبت به نوشته های خودتان باید پاسخگو باشید و به خریداران پشتیبانی دهید.
    • تبصره ۷-۱: چنانچه قابلیتی را در توضیحات درج کرده باشید و این قابلیت در محصول شما وجود نداشته باشد یا توضیحات شما مغایر با امکانات موجود در محصول باشد و خریداران نسبت به این مساله اعتراضی داشته باشند همیار زندگی حق دارد خرید را مسترد کند و ضمن کسر مبلغ واریزی به موجودی مدرس و بازگشت وجه خرید به خریدار، نسبت به کسر درصد خود از حساب کاربری مدرس اقدام کند و مدرس نیز حق هرگونه اعتراض در این مورد را از خود سلب می نماید.
  8. کلیه فروشندگان موظفند حداکثر دو هفته بعد از ارائه اصلاحیه و یا نسخه جدید مرتبط با محصول خود، از شرکت سازنده بروزرسانی محصول را دریافت کرده و نسبت به آماده سازی بسته به روزرسانی شده در همیار زندگی اقدام کنند، در غیر اینصورت همیار زندگی این حق را دارد تا بدون اطلاع رسانی به مدرس فعلی، مدرس جدیدی را برای محصول مشخص کند و یا محصول را از مارکت حذف کند. همچنین فروشندگان در این شرایط به دلیل بی تفاوتی نسبت به پشتیبانی و به روزرسانی محصولات عرضه شده، حق هیچگونه اعتراضی نخواهند داشت.
  9. پیشنهاد میکنیم برای شناخته شدن خود و کیفیت کاری محصولاتتان برخی محصولات خود را به عنوان رایگان در همیار زندگی قرار دهید.
  10. قرار گرفتن محصول در قسمت محصولات ویژه بر اساس تعداد فروش و مقدار امتیاز (حداقل ۵ خرید موفق و ۵ امتیاز ۵ ستاره ) است.
  11. مدرس موظف است در عنوان محصول فارسی سازی شده ارسالی حتما از نام انگلیسی و اصلی کتاب یا فیلم نیز استفاده نماید، در غیر اینصورت محصول ارسالی از حالت انتشار خارج می شود.
  12. در صورتیکه محصول ارسالی شما از سایت های دیگر برداشته شده باشد و یا نسخه کپپی شده محصول از راه غیرمجاز تهیه شده باشد و پس از بررسی های کارشناسان این مورد مشخص شود، بلافاصله محصول ارسالی شما حذف و در صورتیکه محصول مربوطه فروشی داشته باشد وجه آن از حساب کاربری مدرس کسر خواهد شد.
    • تبصره 12-1: مسئولیت فروش غیر مجاز محصولات ایرانی و پاسخگویی در برابر کلیه مجامع قانونی و حقوقی برعهده مدرس محصول است و همیار زندگی هیچ مسئولیتی در قبال خطاهای شما نخواهد داشت.
  13. در صورتیکه مدرس به درستی محصول خود را پشتیبانی نکند با تقاضای درخواست وجه وی موافقت نمی شود و در صورت تکرار عدم پشتیبانی، وجوه حاصل از فروش محصول از حساب مدرس کسر می شود.
    • تبصره 13-1: سیستم جامع پشتیبانی توسط تیکت در همیار زندگی راه اندازی شده است و پیش از اجرای درخواست های واریز وجه فروشندگان، تیکت های ایشان و کیفیت پاسخ دهی به خریداران مورد ارزیابی قرار می گیرد، چنانچه مدرس ای تیکت های باز داشته باشد یا تیکت های پاسخ داده شده و بسته شده از پاسخ مناسبی برخوردار نبوده و نتوانسته باشند رضایت خریداران را کسب کنند، درخواست های ایشان در وضعیت معلق باقی خواهد ماند.
  14. هر گونه تبلیغ و یا لینک دادن به سایت های دیگر در بین توضیحات یک محصول موجب حذف آن محصول از مارکت شده و در صورت تکرار چنین مواردی مدرس جریمه نقدی خواهد شد.
  15. اگر دو محصول غیرایرانی یکسان توسط دو مدرس مختلف به صورت همزمان ارائه شود، هرکدام به صورت مجزا و با نام مترجم آن منتشر خواهد شد.
  16. در صورت بازخوانی صوتی کتاب یا مقاله ایرانی، ارایه  مجوز و یا رضایت فروش از نویسنده الزامی می باشد.
  17. تمامی فایل ها و امکانات لازم برای محصول باید در پکیج خریداری شده موجود باشد، و اگر مدرس برای دریافت فایل ها، کاربران را به صفحه ای دیگر (و شبکه های اجتماعی مانند کانال تلگرام) هدایت کند تخلف محسوب میشود.
  18. مدرسان باید فوتر و مستندات همیار زندگی را درست همانگونه که در بخش مستندات گفته شده است را اعمال کنند.
  19. همیار زندگی حق اعمال تخفیف در مناسبت های مختلف جهت افزایش فروش را برای خود محفوظ داشته و  حق هرگونه اعتراض را از مدرس سلب می‌نماید.
  20. فروشندگان موظف به پشتیبانی از خریداران هستند و چنانچه در هر زمان تصمیم به قطع همکاری با همیار زندگی را بگیرند یا قصد عدم ارائه هریک از محصولات در مارکت را داشته باشند می باید حداقل به مدت ۶ ماه از آخرین فروش هریک از محصولات، نسبت به ارائه خدمات پشتیبانی اقدام نمایند و در حد مطلوب و مطابق با قوانین مارکت (پاسخگویی جهت رفع مشکل در حداکثر ۴۸ ساعت کاری پس از ثبت تیکت خریدار) از خریداران قبلی محصول پشتیبانی کنند. چنانچه این پشتیبانی صورت نگیرد و به شایستگی و مطابق با قوانین مارکت نباشد، حق شکایت از مدرس برای همیار زندگی محفوظ است و همیار زندگی می تواند نسبت به بازپس گیری وجوه پرداختی به مدرس از طریق مراجع قضایی اقدام کند.
  21. شما می‌توانید برخی از انواع محتوای موجود در وبسایت را روی کامپیوتر یا دستگاه خود دریافت کنید، اما تمامی محتوا تحت سیاست «استفادهٔ منصفانه» قرار دارد. سیاست «استفادهٔ منصفانه» ما چنین حکم می‌کند که استفادهٔ شما از وبسایت، به‌ویژه از محتوایی که از طریق اشتراک و پرداخت هزینه قابل دسترس می‌شود، باید منصفانه، واقعی، و معقول باشد. برای مثال، مجموع مقدار محتوایی که دانلود یا بارگذاری می‌کنید باید با نظر به نیازهای واقعی آموزش و یادگیری شما، و زمان لازم برای اشتغال حقیقی به آن محتوا، معقول و متناسب باشد. ما برای تشخیص اینکه آیا استفادهٔ شما با سیاست «استفادهٔ منصفانه» ما همخوانی دارد یا نه، از صلاحدید معقول خود استفاده می‌کنیم.
  22. همیار زندگی هیچگونه مسئولیتی در برابر عدم انجام تعهدات خود در هنگام موارد فورس ماژور مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، محدودیتهای دولتی و تحریم را ندارد.

تعهدات خاص مدرسان

  1. اگر شما در ارتباط با دوره‌ای به دانشجویان درس می‌دهید و می‌آموزید، شما «مدرس» هستید و شرایط و قوانین اضافه‌ای نیز شامل حال شما می‌شود، و شما بیان می‌کنید، تضمین می‌دهید، و تعهد می‌دهید که:
    1. شما تابع تایید همیار زندگی هستید، که تنها بر اساس صلاحدید خودمان به شما می‌دهیم یا از شما می‌گیریم؛
    2. برای تمامی محتوایی که به وبسایت ارائه می‌دهید، شما مسئول هستید مالکیت یا مجوزها، حقوق، رضایتنامه‌ها، اجازه‌نامه‌ها و صلاحیت لازمه را داشته باشید که بتوانید مجوزهای مربوطه را به منظور بازتولید، توزیع، اجرای عمومی (از جمله به شیوهٔ پخش دیجیتال صوتی)، نمایش عمومی، پخش عمومی، ترویج، بازاریابی، و همچنین استفاده و بهره‌گیری از هر بخش از محتوای ارائه شده را، به همیارزندگی اعطا کنید. و شما مسئول آن هستید که هیچ بخشی از محتوای ارائه شده، هیچگونه حق مالکیت معنوی از شخص ثالثی را زایل یا مخدوش یا غصب نکند؛
    3. شما معلومات، اعتبارنامه‌ها و تخصص لازم، شامل تحصیلات، تعلیمات، دانش، و مهارت‌های مربوطه را برای تدریس و ارائهٔ خدمات مورد نظر از طریق سایت و محصولات آن را دارا هستید؛
    4. هیچگونه محتوای نامناسب، آزارنده، توهین‌آمیز، نژادپرستانه، نفرت‌آمیز، تبعیض‌آمیز، هرزه، نادرست، گمراه‌کننده، جعلی، بدنام‌کننده، هجوآمیز و افتراآمیز منتشر نمی‌کنید؛
    5. هیچگونه تبلیغ، محتوای ترویجی، هرزنامه، نامه‌های زنجیره‌ای، طرح هرمی، یا هر شکل دیگری از درخواست و وسوسهٔ غیرمجاز و نامطلوب را در محتوا یا به کاربران در وبسایت عرضه نمی‌کنید؛
    6. شما از محصولات و محتوای وبسایت برای هیچ کسب‌وکاری غیر از فراهم آوردن آموزش، تدریس، و خدمات آموزش درسی به دانشجویان استفاده نمی‌کنید؛
    7. شما وارد هیچگونه فعالیتی نمی‌شوید که باعث شود همیارزندگی وادار به کسب مجوز یا پرداخت هرگونه حق امتیاز به شخص ثالثی گردد، از جمله و برای مثال، پرداخت حق امتیاز استفاده از هر گونه اثر موسیقی یا صدای ضبط شده؛
    8. شما هیچ بخشی از محتوای همیار زندگی را کپی نمی‌کنید، تغییر نمی‌دهید، یا بازنشر نمی‌کنید، به جز مواردی که در «توافقنامهٔ» اجازه داده شده است؛
    9. به هیچ شکلی مانع یا مزاحم کار دیگر مدرسان در جهت ارائهٔ خدمات یا دوره‌هایشان نمی‌شوید؛
    10. اطلاعات همکاری و حساب کاربری خود را نگهداری می‌کنید، و از دقت و صحت تمامی اطلاعات آنها اطمینان کسب می‌کنید.
    11. چنانچه کاربری به دنبال خدمات شما بود، (برای مثال در قسمت نظرات سوالی از شما پرسید،) در طی مدت ۷۲ ساعت به آن پاسخ می‌دهید و کیفیت خدمات خود را در سطحی متناسب با استانداردهای صنعت خود یا به‌طور کلی خدمات آموزشی، حفظ می‌کنید؛
    12. شما بالای ۱۸ سال سن دارید، یا چنانچه ندارید، یک ولی قانونی یا والد شخص ثالث دارای سن قانونی باید با این شرایط و ضوابط و شرایط و ضوابط مدرسان موافقت کرده باشد و مسئولیت و تعهدات عملکرد شما و برآوردن آنها را بپذیرد.
  2. شما به عنوان «مدرس»، می‌پذیرید که دانشجویان حق پس گرفتن وجه‌شان را طبق شرایط بخش عودت وجه را دارند. نه مدرس و نه همیارزندگی هیچ دریافت، دستمزد، یا کمیسیونی بر روی هرگونه تراکنشی که برای آن عودت وجه تایید و اجرا می‌شود، ندارند. در شرایطی که پس از پرداخت سهم فروش به مدرس، دانشجویی درخواست عودت وجه خود برای یک دوره را نماید، همیارزندگی این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که یکی از این دو کار را انجام دهد: (۱) مبلغ مورد نظر را از نوبت بعدی پرداخت به مدرس کسر کند (۲) یا در صورتی که پرداخت آتی در پیش نباشد یا آنکه مبلغ احتمالی‌اش کمتر از وجه مورد نظر باشد، بازگرداندن وجه مورد نظر که دانشجویان برایش درخواست عودت داده‌اند را از مدرس طلب کند.

قوانین خرید از همیار زندگی

ضمن تشکر از شما کاربر محترم جهت انتخاب همیار زندگی برای خرید محصولات موردنظر خود، توجه شما را به مجموعه قوانین خریداران جلب می نماییم:

  1. سوالات پیش از خرید را حتما در دیدگاه های همان محصول مطرح کنید.
  2. درخواست های پشتیبانی برای محصول خریداری شده صرفا می باید توسط سیستم تیکت همیار زندگی به ثبت برسد.
  3. بررسی دیدگاه های هر محصول، چگونگی پاسخگویی مدرس به دیدگاه کاربران و زمان ارسال پاسخ ها می تواند معیار خوبی برای سنجش پشتیبانی مدرس از محصول باشد. همیار زندگی در قبال عدم پشتیبانی فروشندگان هیچ مسئولیتی ندارد.
    • تبصره ۳-۱: ذکر این نکته ضروریست که فروشندگان نیز ملزم به پشتیبانی ۲۴ ساعته یا شخصی سازی محصول برای خریداران نیستند و صرفا پشتیبانی شامل مواردی است که محصول به فروش رفته دارای مشکل باشد.
  4. پشتیبانی محصولات خریداری شده صرفا توسط فروشندگان انجام خواهد شد و همیار زندگی هیچگونه مسولیتی در قبال ارائه پشتیبانی برای محصول ندارد.
  5. پیش از خرید حتما به کیفیت محصول، نظر سایر خریداران، دیدگاه های ارسالی کاربران، امتیاز کاربران، پیش نمایش آنلاین، توضیحات محصول و … دقت فرمایید.
  6. امکان بازگشت وجه محصولات خریداری شده یا شارژ های انجام شده در کیف پول به هیچ وجه وجود ندارد. پیش از اجرای هرگونه عملیات مالی تصمیم بگیرید.
  7. محصول معیوب و همچنین محصولی که دارای مشکل باشد پس از تایید کارشناسان همیار زندگی و عدم رفع مشکل توسط مدرس، از مارکت حذف خواهد شد.
    • تبصره ۷-۱: بازگشت وجه به حساب کاربران (کاربرانی که صرفا نسخه معیوب را خریداری کرده و نسخه سالم برای محصول در اختیار ایشان قرار نگرفته است) فقط به صورت شارژ کیف پول انجام شده و کاربر می تواند محصول دیگری را از مارکت خریداری کند.
  8. هرگونه تبلیغ محصول دیگر و بحث در مورد مارکت های دیگر و توهین به افراد دیگر در دیدگاه ها بلافاصله و بدون اخطار قبلی موجب مسدود شدن اکانت کاربری خواهد شد و موجودی حساب کاربر خاطی نیز بلوکه شده و حق هرگونه شکایت توسط کاربر سلب می شود.
  9. محتوایی که در وبسایت ما موجود است، ممکن است رایگان باشد یا اینکه برای کسب دسترسی به آن لازم باشد هزینه‌ای را پرداخت کنید. چه محتوا رایگان باشد و چه خریدنی، ما به شما این اجازه را می‌دهیم که به روش‌های زیر از آن استفاده کنید (به بیان حقوقی، ما به شما یک مجوز قابل فسخ و غیر انحصاری برای انجام این کارها می‌دهیم). شما می‌توانید:
    1. از افکت‌ها، تکنیک‌ها و روش‌های بیان شده در محتوا، و دانشی که کسب می‌کنید، برای مقاصد شخصی یا تجاری استفاده کنید، بدون آنکه لازم باشد ذکر کنید آن را از کجا آموخته‌اید (یعنی ارجاع و ذکر منبع)؛
    2. دارایی‌هایی که در دسترس‌تان قرار می‌گیرد – مثل فایل‌های منبع – را استفاده کنید اما فقط برای مقاصد شخصی و آموزش خودتان، و بدون بازتوزیع آنها
  10. فروش و پخش محصولات، در سایر مارکت ها و سایت ها ممنوع است و در صورتی که ثابت شود محصول خریداری شده، توسط شما در سایر سایت ها و شبکه های اجتماعی به فروش رفته یا به صورت رایگان در اختیار سایر کاربران قرار داده شده است، همیار زندگی این حق را دارد تا به نمایندگی از مدرس محصول و در راستای حمایت از حقوق فروشندگان، دسترسی شما به نسخه های آتی محصول خریداری شده را متوقف و در صورت تکرار این عمل، حساب کاربری شما را مسدود کند.
  11. ما بابت دسترسی به محتوای رایگان از شما هزینه‌ای دریافت نمی‌کنیم، اما در راستای کمک به ایجاد درآمد برای تولیدکنندگان و شرکایمان و پرداخت آن، برای تولید چنین منابع آموزشی ارزشمندی، از برخی راهبردهای رایج استفاده می‌کنیم – این راهبردها ممکن است شامل برنامه‌های وابسته، مطالب دارای اسپانسر، تبلیغات، و موارد دیگر باشد.
  12. برخی از این روابط، همچون برنامه‌های وابسته، ممکن است به معنی آن باشد که در صورت انجام خریدی از وبسایتی که به آن پیوند (لینک) داده‌ایم، مبلغی به عنوان کمیسیون دریافت کنیم. کسب اطمینان از این نکته که محصولات و خدمات وبسایت‌های دیگری که به آنها پیوند (لینک) می‌دهیم، مطابق با نیاز و خواست شما باشد، بر عهدهٔ خود شما است، چرا که به‌طور رسمی هیچ محصول و خدمتی از این سایت‌های غیر را تایید و تصدیق نمی‌کنیم. ما هیچ کنترلی بر روی هیچ وبسایت دیگری نداریم، و به همین دلیل نمی‌توانیم مسئولیتی در قبال آنها بپذیریم. البته، اگر چیزی به نظر ما با ارزش بیاید، تنها آن را پیشنهاد می‌دهیم. اگر دربارهٔ یکی از همکاران و برنامه‌های وابستهٔ ما بازخوردی دارید، به ما اطلاع بدهید.
  13. کسب‌وکار ما، و کسب‌وکار تولیدکنندگان و مدرسان ما، بر پایهٔ مالکیت معنوی است، که شامل حقوق مؤلف نیز می‌شود. ما باید از حقوق مالکیت معنوی خود دفاع کنیم، تا بتوانیم همچنان این بستر و محتواهای فوق‌العاده را برای شما فراهم کنیم. شما با رعایت حقوق مالکیت معنوی، به رشد و توسعهٔ محتوای آموزشی فارسی کمک می‌کنید.
  14. شما با استفاده از وبسایت ما، می‌پذیرید هیچ محتوایی را بازتوزیع نمی‌کنید، کپی نمی‌کنید، تغییر نمی‌دهید، انتقال نمی‌دهید، واگذار نمی‌کنید، نمی‌فروشید، اجاره نمی‌دهید، قرض نمی‌دهید، ویرایش نمی‌کنید، اقتباس نمی‌کنید، و در قالب دیگری قرار نمی‌دهید (مگر آنکه مشخصا در این توافقنامه اجازه داده شده باشد)، و از این محتوا برای هیچ مقصودی که ما مشخصا بیان نکرده‌ایم، استفاده نخواهید کرد. اگر محتوای ما را دوست دارید، به جای آنکه محتوای وبسایت را برای دیگران بفرستید، لطفا دیگران را به استفاده از وبسایت ما تشویق کنید!
  15. علامات تجاری و لوگوهای داخل وبسایت، متعلق به همیار زندگی و یا اشخاص دیگر هستند، و شما نباید بدون اجازه و تایید مالک آنها، از آنها استفاده کنید.
  16. محتوای خریداری‌شده شامل چیزهایی مثل دوره‌های جداگانهٔ خریده شده، یا دریافت اشتراک است. اولین باری که محتوایی را می‌خرید، لازم است یک حساب کاربری باز کنید. لطفا ادامهٔ بخش را بخوانید تا چیزهای بیشتری دربارهٔ حساب همیار زندگی یاد بگیرید. (ما از کلمهٔ «خرید» و مشتقات آن استفاده می‌کنیم، ولی همانطور که در ادامه هم توضیح دادیم، آنچه که در ازای پرداخت مبلغ دریافت می‌کنید در اصل «مجوز» استفاده از محتوا است، نه «مالکیت» محتوا.)
  17. وقتی که می‌خواهید محتوای خریداری‌شده را ببینید، لازم است وارد حساب خود بشوید؛ محتوای خریداری‌شده در حساب شما ثبت‌شده است و می‌توانید آنلاین به آن دسترسی داشته باشید.
  18. شما مجاز نیستید که نام کاربری و رمز ورود حساب خود را در اختیار هیچ کس دیگری قرار بدهید، و یا به کسی اجازه بدهید به حساب شما و محتوای خریداری‌شده دسترسی پیدا کند. شما مسئول تمام استفاده‌ای هستید که از وبسایت و محتوای خریداری‌شده در ارتباط با حساب شما و نام کاربری و رمز ورود شما انجام می‌گیرد. همچنین مسئولیت صحت اطلاعاتی که در حساب خود وارد می‌کنید، تماما با خود شما است.
  19. شما مسئول هستید که نام کاربری و رمز ورود خود را محرمانه نگه دارید، و برای این کار تلاش لازم و معقول را انجام دهید. هر زمان که از استفادهٔ غیرمجاز از نام کاربری، رمز، حساب، یا محتوای خریداری‌شدهٔ شما مطلع گشتید، باید در سریعترین زمان ممکن به ما اطلاع دهید.
  20. ما سعی می‌کنیم دسترسی بلندمدت به محتوای‌خریداری‌شده‌تان را فراهم کنیم که معمولا برای دست‌کم ۳ ماه در دسترس خواهد بود (به جز کتاب الکترونیک و متون و فایل‌های کمکی که پیشنهاد می‌کنیم بلافاصله آنها را دریافت کنید). با این حال، اگر برای محتوا، اشتراکی دریافت کرده‌اید، تنها تا زمانی که اشتراکتان پابرجا و فعال باشد به آن محتوا دسترسی خواهید داشت. در هر صورت، ما می‌توانیم به صلاحدید خودمان محتوای خریداری‌شده را حذف کنیم، مثلا اگر قدیمی یا منسوخ شده باشد، یا به دلایل قانونی یا کاری وادار به انجام این کار شویم. در هر صورت توصیه می شود دوره خود را بلافاصله پس از خرید دانلود و استفاده نمایید.
  21. همیارزندگی صرفا فراهم‌کنندهٔ زیرساخت ارائهٔ محتوا برای شما است، و مسئولیت و هزینهٔ تهیهٔ تمامی وسایل و نرم‌افزارهای لازم برای مرور وبسایت، دانلود، و پخش و تماشای فیلم‌ها و فایل‌ها و مواردی از این قبیل، بر عهدهٔ خود شما است.
  22. همیار زندگی هیچگونه مسئولیتی در برابر عدم انجام تعهدات خود در هنگام موارد فورس ماژور مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، محدودیتهای دولتی و تحریم را ندارد. با این حال در صورت بروز چنین مواردی نهایت تلاش خود را برای کاهش اثرات این موارد خواهیم کرد. بروز هر یک از موارد فورس ماژور موجب تخطی خریداران از شرایط خدمات نخواهد شد و تحریم یا عدم امکان تبادل ارز از موارد فورس ماژور برای فروشندگان و همیار زندگی خواهد بود.
  23. با پرداخت مبلغ فاکتور و یا عضویت در سایت همیار زندگی، خریدار مواد توافقنامه و ضوابط همیار زندگی را پذیرفته و نیازی به اخذ امضاء از خریدار وجود ندارد.
  24. همیار زندگی در قبال حفاظت کامل از اطلاعات شخصی خریدار مسئول بوده و فقط در صورت دریافت حکم قضائی اطلاعات شخص مورد تقاضا را بنا بر ضرورت قانونی در اختیار مقام قضائی قرار خواهد داد.
  25. خدمات همیار زندگی به همان شکلی که هستند ارائه می شوند و هیچگونه گارانتی صریح و ضمنی شامل آنها نمی گردد. ضمنا هیچگونه ضمانتی مانند مطابق نیاز خریدار بودن، بی عیب بودن، امنیت و … ارائه نمی شود. همه ضمانتهای کتبی و شفاهی در مورد سرویسهای همیار زندگی که توسط کارکنان یا نمایندگان و یا سایرین ارائه شوند فاقد اعتبار بوده و همیار زندگی هیچگونه خسارتی بابت عملکرد محصولات ارائه شده به هر نحو نمی پردازد.
  26. سقف خسارات اثبات شده توسط مرجع رفع اختلاف به خریدار برای هریک از انواع خدمات و محصولات، حداکثر معادل هزینه پرداختی آن محصول توسط خریدار بوده و همیار زندگی هیچگونه مسئولیتی در قبال جبران خساراتی مازاد بر این مبلغ نخواهد داشت.
  27. تغییرات توافقنامه: توافقنامه استفاده از خدمات همیار زندگی تابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین مجامع ناظر بر خدمات قابل ارائه همیار زندگی و از آنجا که این قوانین و توافقات در سطح کشور و بین الملل به طور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند، همیار زندگی حق تغییرات آتی در توافقنامه را بر خود محفوظ می داند و نسخه توافقنامه بروز شده را از طریق لینک به صفحه توافقنامه در وب سایت همیار زندگی در دسترس عموم قرار خواهد داد. ضمنا همیار زندگی مسئولیتی نسبت به اطلاع رسانی نفر به نفر در خصوص تغییرات احتمالی نداشته و خریدار می بایست موارد را عندالزوم با مراجعه به وب سایت همیار زندگی کنترل نماید.

تعاریف

تعاریف برخی از اصطلاحات به کار برده شده در این توافقنامه از این قرار است:

  1. مدرسان-منظور از مدرسان کلیه ی اساتید دانشگاهی، نویسندگان،مترجمان و…که در حوزه ی دسته بندی های سایت همیار زندگی(روانشناسی،مدیریت،کسب و کار،سبک زندگی) به ساخت و تولید محصولات آموزشی اعم از مقاله،کتاب،صوت و ویدئو می پردازند.
  2. حساب – حساب شما، درگاه شخصی شما است که از طریق یک نام کاربری (ایمیل) و رمز عبور به آن دسترسی پیدا می‌کنید، و از طریق آن به محتوای خریداری‌شده دسترسی خواهید داشت.
  3. محتوا – تمام انواع نرم‌افزار، فناوری، طرح و طراحی، مطالب، اطلاعات، ارتباطات، متون، کارهای گرافیکی، پیوندها، هنر الکترونیک (electronic art)، انیمیشن‌ها، تصاویر و نگاره‌ها، کارهای هنری، قطعات صوتی، قطعات ویدیویی، عکس‌ها، تصاویر، نقدها، ایده‌ها، آموزش‌ها و دوره‌ها و دیگر داده‌ها و محتوایی که بتواند تحت قانون مؤلفین و مصنفین قرار بگیرد، شامل انتخاب و چیدمان این محتوا، در این توافقنامه «محتوا» تعریف می‌گردد، چه محتوایی که متعلق به همیار زندگی باشد و چه محتوایی که در مالکیت دیگران باشد.
  4. عامل پرداخت – موسسه مالی، بانک یا درگاه پرداختی که از آن برای پرداخت بهای محتوای خریداری‌شده استفاده می‌کنید.
  5. استفادهٔ شخصی – خودآموزی و مقاصد شخصی به جز هرگونه دسترسی گروهی.
  6. محتوای خریدنی – محتوایی که برای شما فراهم آورده‌ایم تا از طریق وبسایت ما بخرید، یا آنکه برای آن به ما پول پرداخته‌اید.
  7. شرایط و قوانین و یا توافقنامه – قرارداد قانونی که شما با ما می‌بندید و شامل این شرایط و قوانین، سیاست حریم خصوصی، و دیگر سیاست‌ها، دستورالعمل‌ها و مقرراتی می شود که در وبسایت ما وجود دارد.
  8. شما، یا ضمیر مالکیت «تان» – به معنی هر کاربر وبسایت (شامل کسانی که وارد وبسایت می‌شوند یا وارد حساب کاربری می‌شوند و محتوایی را استفاده یا خریداری می‌کنند، و مدرسان).
  9. برنامه‌های وابسته – هر گونه وبسایت یا سرویس خارج از محدودهٔ همیار زندگی که تحت کنترل همیار زندگی نمی‌باشد، و ممکن است در وبسایت به آن ارجاع یا پیوندی داده شود.
  10. فایل منبع – هر نوع فایل کمکی که در کنار ویدیوهای آموزشی برای دریافت کردن ارائه شود، که می‌تواند شامل جزوه، دفترچه و فیلم راهنما و آموزشی،پادکست صوتی ، کتاب الکترونیک و موارد مشابه باشد.
  11. دارایی (asset) – هر چیز ملموس یا ناملموسی که قابلیت مالکیت یا کنترل در جهت تولید ارزش دارد و دارای ارزش اقتصادی تصور می‌شود، دارایی محسوب می‌گردد. این شامل تمامی فایل‌ها و محتوای دریافتی شما از وبسایت نیز می‌شود.
  12. شما به آخر توافقنامه رسیدید. از اینکه این وقت را گذاشتید تا دربارهٔ شرایط و قوانین استفادهٔ همیار زندگی بدانید، از شما ممنونیم.